Jump to content

Photo

Un saudo dende Galicia-España

sax

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Hugomartinezcastro

Hugomartinezcastro

Usuário

• Membros
  • Pip
  • 28 posts

Posted 28 outubro 2013 - 04:37

Meu nome é Hugo e empecei a tocar o saxo con 8 anos ainda que os 18 anos tiven que deixalo por xogar o futbol e botei uns 10 anos se collelo nas mans.

Fai uns 8 anos coñecin a miña actual parexa a cal é cantante e actriz polo que cada vez que tiña un concerto tiñan que vir os músicos de Madrid e me decidin a volver a tocar xa que o saxo mo compraron meus pais pasando muitos apuros economicos xa que eramos 3 irmans mais,( SELMER MARK VI ).

Actualmente toco nunha charanga (grupo de calle) ( www.charangaosantiaguiño.com) nos meus ratos libres,xa que traballo nunha fabrica.

Co que fun ganando ca charanga funo invertindo en clases de armonia,rítmico,saxo e combo......ainda que estou a anos luz de poder tocar solto jijiji.

Tamen invertin en material xa que fai 3 anos compreime un tenor SELMER MARK VI e fai dou anos un soprano YANAGISAWA CURVO.

Polo que estou servido en material...jijij....ahora necesito unha rutina ou direccion para poder tocar como me gustaria,xa que a música que escoito é (FUNK,SMOOTHJAZZ) tipo CANDY DULFER,MINDI ABAIR,DAVE KOZ os cales fun ver os concertos en ZURICH E LONDRES.Tamen me gusta calquer estilo pero co sonido típico do saxo non coma me decían a min na banda do meu pobo....O SAXO TEN QUE SONAR COMA UN CHELO....

SETUP:

Hasta fai uns anos estaba tocando con unha boquilla meyer 6 medium pero fai 1 ano cambieime para unha meyer 8 medium chamber y con cañas do 2 1/2 de vandorem tradicional ou da caixa verde ou roja, ( pero polo que vexo para tocar o sonido que a min me gusta hay que tocar con cañas moi blandas........todo o contrario de como me mandaban tocar a min na banda do meu pobo......pon caña dura que así sona a pito o sax....grrrr odiaba que me mandaran con que setup tocar...

SAXO ALTO SELMER MARK VI (ano 61)

SAXO TENOR SELMER MARK VI

SAXO SOPRANO YANAGISAWA curvo

Hugo A.

#2 mario fernandes

mario fernandes

Usuário Destaque

• Membros
  • PipPipPipPip
  • 567 posts
  • Interests:audio/video, tenis e ¨chef¨ de cozinha (em casa)...

Posted 29 outubro 2013 - 07:57

Bienvenido, Hugo.

Acá somos una familia y le tenemos al Prof. Ivan como a un hermano. :D

Sax Tenor Julius Keilwerth SX90R Shadow

boquilha Ivan Meyer Tenor

boquilha Guardala MBII Tenor Silver Plated
boquilha Sugal KW II Tenor Gold Plated

boquilha Gaia Tenor Gold 9

Boss VE-20 Vocal Effects Processor
Wireless Microphone Shure PGXD14/BETA98H-X8

...Si se mantienen fieles a mis enseñanzas, serán realmente mis discípulos; y conocerán la verdad, y la verdad los hará libres.¨ Jn 8.31-32

Iesus Xristos Theos Uios Sopter

#3 Hugomartinezcastro

Hugomartinezcastro

Usuário

• Membros
  • Pip
  • 28 posts

Posted 29 outubro 2013 - 08:23

Gracias,mira unha cousiña.

Como teño que facer para que o profesor Ivan me siga nos meus estudos? ou para falar con el?

Hugo A.

Also tagged with one or more of these keywords: sax

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users